Lidická 700/19, 602 00 Brno

Popis

Pracovní náplň
● zajišťování telefonické technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace
● komunikace s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb
● dispečink servisních techniků, zabezpečování SLA v rámci jednotlivých projektů

Požadavky

SŠ vzdělání a obchodní duch
příjemné a reprezentativní vystupování
výbornou znalost českého jazyka (nebo slovenského jazyka)
Jsi komunikativní a nebojíš se telefonovat.
Chceš se zdokonalovat, posouvat a učit se novým věcem.
Ovládáš český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
S počítačem jsi kámoš na uživatelské úrovni.

Bonusy

● rychlý karierní růst
● zajímavé mzdové ohodnocení
● 25 dnů dovolené + 2 Sickdays
● poukázky FlexiPass či příspěvek na MultiSport kartu
● Výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí
● odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě
● teambuildingové akce
● odborné vzdělávání
● příspěvek na stravné, pojištění či životní události jako jsou narozeniny, svatba, narození dítěte
● vše pro dodržování pitného režimu a relaxroom přímo na pracovišti
● příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv

Výhody

Odpovědnosti